Fredag kväll

Idag har jag surprisesurprise pluggat. Men provet närmar sig och det är bara att bita i. Nu på kvällen har jag tvättat, hade inte knappt ngnting som var rent, men nu luktar det tvättmedel i hela lägenheten - älskar doften av nytvättat! Borde bara ta tag i diskberget också, ska bara hitta lite ork först.

Det händer liksom inte så mycket spännande just nu. Livet lunkar på i vardagen. Inte för att det är så illa, kan vara lite skönt att få lite rutin i tillvaron igen tycker jag. Fast man måste alltid drömma lite och planera lite roliga saker som ska ske också, både kortsiktigt och långsiktigt. Långsiktigt drömmer jag om en resa till ngnstans i Asien: Thailand, Tokyo, Indien, Indonesien. Kortsiktigt drömmer jag om att unna mig en liten shoppingtur, restaurang, myskväll med bio, åka hem till Gbg över helgerna, ta en weekend i Sthlm och varför inte en i Köpenhamn också, en vild utekväll och kanske en konsert :-) Jag antar att allt har sin tid helt enkelt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0