Godnatti!

Ligger i sängen och ska snart försöka sova. Imorgon väntar en till hård pluggisdag. Och dagen efter det och dagen efter det igen. I två veckor framöver. But I have only myself to blame... Nåväl, det känns ju i alla fall som om man gjort något vettigt när dagen är slut! Och OM jag kommer uppskatta nästa lediga dag, när den nu kommer! Jag ska sova hur länge som helst,  åka och shoppa, äta något gott och ligga i soffan och slappa sönder! Längtar tills dess :-)
Just nu surrar en pappalångben i taket. Jag orkar inte bry mig, men kommer säkert störa mig på dens surrande sen när jag släckt lampan! Så länge får ett avsnitt av Sex And The City dränka det där surrandet. SATC är bäst att somna till på kvällarna. Jag älskar att somna till TVn på kvällarna, antingen SATC, Scrubs, 2 and 1/2 men eller ngn dokumentär typ. Då somnar jag gott!
Jag hann drömma lite till under kvällen... Om skor såklart! Båda från Din Sko, jag är speciellt sugen på den till höger :-) Mumma!
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0